diumenge, 13 de gener del 2013

Pissarra Digital


A la darrera sessió, vàrem treballar amb la Pissarra Digital. Fins a aquest curs jo mai havia vist una pissarra digital i menys encara l’havia fet servir per alguna tasca. En aquesta sessió, vàrem tenir l’oportunitat de conèixer algunes de les accions que podem realitzar amb la pissarra digital, com són, escriure, esborrar, pintar amb diferents colors, etc., i realment, vaig quedar sorpresa amb les coses que es poden fer.

Però, com que encara no estic gaire familiaritzada amb aquesta eina, no conec molt recursos per posar en pràctica amb la pissarra digital dins un aula. M’agradaria conèixer més sobre aquesta i poder realitzar activitats amb els infants realment innovadores i de gust per a aquestos. Na Marina ens va donar alguns exemples de com crear un conte que em van parèixer molt interessants. Encara així, crec que amb aquest recurs pots perdre una mica de temps sinó coneixes ben bé els aspectes tècnics. Per això, per tal de fer feina en un futur amb una eina d’aquestes característiques hauríem de formar-nos en el tema i fer-la una eina nostra, capaç d’utilitzar fàcilment.

En mi opinió la pissarra digital és una eina per a fer interactuar als infants dins l’aula. Amb aquesta hem de donar als infants l’oportunitat de crear i poder mostrar a la resta de companys, així com, fomentar el treball en grup. Crec que és una eina molt atractiva que pot agradar als alumnes, i d’aquesta manera, fomentar la motivació i l’interès per l’ús de les noves tecnologies com a eines d’aprenentatge.

Així, després de tenir un primer contacte amb la pissarra digital estic molt motivada a continuar coneixent aspectes d’aquesta i a aprendre a utilitzar-la de forma significativa per a tenir-la com a “companya” d’aula en un futur. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada