dimecres, 26 de setembre del 2012

Presentació i Reflexió 1er dia

El taller d'avui l'hem dedicat a crear els nostres blocs de l'assignatura. En grup amb Na Danae, Na Dámaris, Na Sílvia i jo, hem creat un bloc grupal on es plasmarà el procés del nostre treball en grup.
Per altra banda, individualment cadascuna hem creat el nostre bloc personal, i amb aquesta entrada inauguro el meu.

En aquesta sessió a més de crear els nostres blocs, hem aprés a ficar gadgets, a enganxar fotos creative commons, enganxar videos, a crear diverses pàgines dins l'entrada, a enllaçar un bloc dins un altre, etc.
És cert que algunes d'aquestes coses ja les havia fet anteriorment, però com que durant l'estiu he deixat aquesta eina una mica oblidada i no la he usat amb freqüència, tal vegada havia perdut una mica la pràctica.

Seguint les indicancions que Na Marina anava donant durant la classe ha estat fàcil realitzar les tasques, així:

Aquesta és la prova de l'enllaç de video:





I a questa és la prova de l'enllaç d'una foto creative commons:



  futuro-niño-ordenador



Com a gadgets he decidit ficar al meu bloc un calendari, una imatge i un llistat de blocs, per tal de tenir accés als meus blocs de l'assignatura més ràpidament.

En conclusió, aquesta sessió ha estat de profit per a mi ja que he refrescat els meus coneixements envers l'ús de l'eina blogger, i els he posat en pràctica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada