dilluns, 3 de desembre del 2012

Continuem amb els muntatges Power Point



Després de fer el nostre muntatge de Caillou en Power Point, hem continuat amb els muntatges amb aquest programa, i hem realitzat diverses activitats que s’enllacen amb el conte de Caillou.

La primera activitat consisteix en que l’infant ha de clickar sobre les imatges dels medis de transport que volen. Les imatges que apareixen són un avió, un autobús, un helicòpter, una avioneta, un vaixell i un cotxe. Al pinxar damunt de les imatges, sona un àudio que indica a l’infant si el medi de transport vola o no vola.

La segona activitat consisteix en el contrari, és a dir, en fer click damunt les imatges dels medis de transport que no volen. Les imatges que apareixen són una bicicleta, una avioneta, un autobús, un helicòpter, un cavall i un avió.

Per últim, la tercera activitat consisteix en trobar les diferències de entre dos imatges similars.
L’infant ha de fer click sobre la zona on troba la diferència, i si és correcte, sortirà un cercle vermell que l’indiqui.

Fins al moment, m’està agradant molt muntar aquest tipus d’activitats, per què estic aprenent a realitzar moltes tasques amb l’eina Power Point que no coneixia.
En un principi, pensava que aquest programa servia únicament per a fer presentacions, per què era per al que jo l’havia emprat fins al moment. Però gràcies a aquestes sessions estic ampliant molt els meus coneixements envers aquesta eina, i ja m’està servint i sent de profit per a altres tasques no vinculades amb l’assignatura. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada