dijous, 24 de gener del 2013

Exposició del projecte grupal


Ahir va ser el gran dia, vàrem fer l’exposició del nostre projecte grupal.
En general, tots els projectes de les meves companyes em varen parèixer molt interessants i, realment, vaig gaudir amb les seves aportacions i amb les idees tan originals i fresques que es varen oferir.

Hi havia un projecte on, al igual que el nostre, també es treballava el reciclatge, però aquestes companyes l’havien enfocat des d’altre perspectiva diferent a la nostra. També hi havia un projecte sobre alimentació, altres sobre la lògico-matemàtica, un altre sobre els sentiments i altre sobre els animals.

Es va notar que tots els projectes duien molta feina darrera i que havien estat dissenyats amb molt il·lusió i ganes d’aprendre i d’aportar coses noves.

Pel que fa a la nostra exposició, cal comentar que em vaig posar molt nerviosa. Al igual que les meves companyes, teníem aquest sentiment d’angoixa per què pensàvem que no ens donaria temps de defensar el nostre projecte en el temps que marcava el “pechakucha”. Això va suposar, personalment, una mica més de nervis a l’hora de parlar davant la resta de companys.

Però en general, estic molt satisfeta de la feina que vàrem fer, ja que crec que sí vàrem assolir els objectius plantejats des d’un primer moment, i vàrem aconseguir transmetre el nostre treball als companys i a na Marina. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada