diumenge, 21 d’octubre del 2012

El so

La sessió d'aquest dimecres l'hem dedicada a treballar l'edició de so mitjançant el programa Audicity.
L'activitat consistia en que havíem de crear una audició a partir d'una gravació de la nostra veu i una altra cançó a escollir.
Jo vaig escollir un poema: "El gall i la perla" per a recitar amb la meva veu, i una melodia molt suau de fons.
Vaig editar el so de la meva veu ficant-li un ritme més lent, un to més alt, eliminant el soroll, etc. També vaig editar el so de la melodia eliminant el soroll, fent una degradació del so, etc.


Aquest programa m'ha semblat molt fàcil d'emprar per a editar arxius d'audi. Tal vegada, si l'hagués conegut abans m'hauria estat de gran ajuda per a realitzar diversos treballs d'assignatures d'anys passats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada