divendres, 5 d’octubre del 2012

Un siglo de tecnologías




Na Marina ens ha penjat al moodle de l'assignatura el vídeo: "Un siglo de tecnologías", on un home parla sobre la tecnologia i el pas dels anys. 

El vídeo m’ha semblat molt tendre, ja que el relat de l’home et feia aflorar molts sentiments, però a la vegada m’ha fet reflexionar sobre el tema.

Jo sempre he admirat i m’he preguntat com és possible el fet de sentir la veu d’una persona a través del telèfon quan està tan lluny, o el poder veure en directe la imatge a través d’una videollamada... 

Però és en les tres últimes setmanes quan més importància li he donat, ja que el fet de tenir al meu germà fora de casa m’ha portat ha estar diàriament ‘enganxada’ a l’eina Skype.

És molt gratificant agafar el mòbil i polsar un simple botó, i en qüestió de segons poder veure al meu germà, en directe, però a molts kilòmetres d’aquí.  

A l’època del senyor del vídeo ja deuria de ser molt estrany el fet d’escoltar el so a través de la radio, o el veure la teva imatge plasmada en una fotografia, però encara avui dia jo hem qüestiono: COM?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada